célcsoport

Média-reklám-web-marketing-közeli észosztó központ, a középszerű és tehetségtelen marketingesek rémálma. Reméljük.

Friss topikok

  • Mária: Aki a szerkesztőfelületre fogja a bénázást, az sikeres ember nem lehet :) Na, jó, csak vicceltem,... (2007.08.08. 17:56) négyzetméter

Linkblog

HTML

nem gondolkodni, az szükséges!

2007.08.08. 22:32 | trj | Szólj hozzá!

Vajon jó stratégia-e középpontba állítani egy cég azon szokását, hogy termékeit alaposan túlárazza? Hosszas bevezetők nélkül egy lakberendezési katalógus 87. oldaláról:

ha úgy gondolja



Most ezzel két dolog van:

  • a termékek egy része valóban nem olcsó, de azért távolról sem megfizethetetlen. Szóval egy Maserati aranyból, az mondjuk már tárgyalási alap lenne abban a kérdésben, hogy mi drága. A Kika köztudottan nem próbál ennyire magasra célozni a vásárlóit illetően, mégis bármikor el lehet legalább ennyi pénzt dobálni egy-egy bútorra... Szóval ez az érv nem nagyon hatott meg, ellenben kellően aláásta a hírnevet. Great deal!
  • mi vagyunk-e bunkó?

Tulajdonképpen van még egy harmadik dolog is:

ha úgy gondolja

A témát tálalta a Homár is.

Témától független sidenote: James Bond a tehénnek: Hi, my name is Bond, James Bond. Mire a tehén: Hi, my name is Bo. BimBo.

A bejegyzés trackback címe:

https://celcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr83135611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása