Vajon jó stratégia-e középpontba állítani egy cég azon szokását, hogy termékeit alaposan túlárazza? Hosszas bevezetők nélkül egy lakberendezési katalógus 87. oldaláról:
Most ezzel két dolog van:
- a termékek egy része valóban nem olcsó, de azért távolról sem megfizethetetlen. Szóval egy Maserati aranyból, az mondjuk már tárgyalási alap lenne abban a kérdésben, hogy mi drága. A Kika köztudottan nem próbál ennyire magasra célozni a vásárlóit illetően, mégis bármikor el lehet legalább ennyi pénzt dobálni egy-egy bútorra... Szóval ez az érv nem nagyon hatott meg, ellenben kellően aláásta a hírnevet. Great deal!
- mi vagyunk-e bunkó?
Tulajdonképpen van még egy harmadik dolog is:
A témát tálalta a Homár is.
Témától független sidenote: James Bond a tehénnek: Hi, my name is Bond, James Bond. Mire a tehén: Hi, my name is Bo. BimBo.