célcsoport

Média-reklám-web-marketing-közeli észosztó központ, a középszerű és tehetségtelen marketingesek rémálma. Reméljük.

Friss topikok

  • Mária: Aki a szerkesztőfelületre fogja a bénázást, az sikeres ember nem lehet :) Na, jó, csak vicceltem,... (2007.08.08. 17:56) négyzetméter

Linkblog

HTML

szövegíró-e vagy?

2007.10.02. 22:34 | trj | Szólj hozzá!

Lássuk csak, milyen érdekességet kínál mára a Sony, két önálló bekezdés formájában, amik ráadásként maguktól egymásra találtak:

A fent olvasható első bekezdésre reagálva szeretnénk az elsők között üdvözölni az olcsó telefont mindenkinek koncepciót! Igenis értjük a döntést, ami legalábbis az ötlet csöndben bejelentetését illeti - nyilván a gyorsan lábra kapó, hirtelen robbanó vírusmarketing-hatással terveztek a Sony marketingesei, amikor úgy döntöttek, az $1$ azaz egy dolláros mobiltelefonkínálatot csak mintegy mellékesen vezetik be - nem kísérik se hosztesszcsajos bemutatók, se erős plakátkampányok, se vizualitásban tobzódó szpotok a médiában. Egyértelmű, hogy ezt a szintet a marketingkommunikációban csak kevesek képesek hozni: ravaszul megtervezett koncepcióról van itt szó, amely hátulról támad, és azonnal telibetalál.
Bízunk benne, hogy az elsőknek kijáró különleges bánásmódban lehet részünk - élve hát a lehetőséggel egyből stoppolnánk is pár darabot a kínálatból. (Még ha nem is egészen tiszta a koncepció, hiszen fura módon két dollárjel is szerepel ott. Mi mégis megelőlegezzük a bizalmat - legyen hát két dolcsi per fon, deal!)
Külön örülünk, hogy ezzel a lépéssel az ár/érték arány végre a helyére került a mobiltelefonok kínálatában is. Bízunk benne, hogy a Sony lelkes hozzáállásának köszönhetően akár már pár éven belül használható mobiltelefonok kerülnek majd piacra.
A lestoppolt telefonokat kérjük ne felejtsék küldeni! Előre is köszönettel, dátumpecsétanyjaneve.

Biztosak vagyunk benne, hogy az olcsó telefonok koncepciójának kigondolása és megvalósítása egyébként nem kis rizikóval járt. A költő tipródása érezhető is volt a szövegben: igaz ugyan, hogy a magyarok által használtra nagyon emlékeztető mondatszerkezetbe igyekezett sűríteni mondanivalóját, mégis, az olvasónak erősen jelen kell lennie lélekben, hogy értelmezze a zilált szavakat: "Ez jelenti a know-howt, letöltéseket és útmutatókat."
Csoda-e hát, hogy e dilemmákkal terhelt lélek zaklatottsága visszaköszön a második bekezdésben is? Egyáltalán, tegezzelek-e önt, vagy magázzam-e téged?

Köszönjük a Sonynak, hogy okozott egy igazán vidám napot, azonban szeretnénk jelezni, hogy a hasonlóan elgondolkodtató, játékos feladványként funkcionáló marketingüzenetek számára talán nem is annyira a Sony Ericcson, mint inkább a Sony Entertainment oldala lenne a megfelelő hely, márhogycsakugye a szórakoztatás miatt is.

Címkék: marketing web sony

A bejegyzés trackback címe:

https://celcsoport.blog.hu/api/trackback/id/tr35184137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása